Hai să ne cunoaștem!
În ultimul timp am observat mai multe persoane noi pe pagină, de aceea aș vrea să relatez mai multe despre ceea ce presupune activitatea mea de #weddingplanner
Deja al 7-lea an consecutiv organizez evenimente de familie.
Am început cu nunțile - cele mai mari și complexe evenimente.
Orgnizarea unui eveniment mare este o activitate care implică mult mai mult efort decât o simplă petrecere. Cei care au organizat măcar o dată un eveniment, indiferent cât de mic ar fi, știu despre ce vorbesc.
Sunt convinsă că un eveniment de o asemenea amploare precum este nunta, cu
zeci de mii de euro investiți,
minim 100 - 150 oaspeți,
minim 50 persoane în staff
o grămadă de chestiuțe care trebuie puse la punct,
Nu are cum să se desfășoare bine fără un suport profesionist.
Cum funcționează?
Foarte simplu, dacă mirii mă contactează din start, înainte de a rezerva anumite servicii.
Ne întâlnim și ne cunoaștem.
Eu încerc să înțeleg ce așteptări au de la eveniment.
Aflu cum s-au cunoscut, ce le place să facă împreună, cum petrec timpul liber și ce detestă la evenimentele la care au participat în ultimii ani.
La fel, discutăm despre buget și facem o incursiune în viitor trecând peste fiecare aspect important.
Cu aceste informații eu am sarcina de a crea un concept care va reprezenta mirii, care le va satisface așteptările și care se va încadra în bugetul disponibil.
Cunoscând piața și având experiență suficientă, încep procesul de organizare care este destul de complex și pe care îl voi descrie în alte postări.
Procesul de organizare poate dura de la câteva luni, până la 1 - 2 ani.
Colaborarea noastră se încheie abia după ce toate plățile au fost făcute către furnizori și după ce mirii și-au primit materialul foto și video.
Iată așa activitate interesantă desfășor în ultimii ani și sunt foarte fericită că am descoperit-o!
Tu, cea / cel care mă urmărești, ce activitate practici?
Scrie-mi în comentarii și hai să ne cunoaștem!!!